Isnin, 12 Mac 2012

~ M.A.L.A.S ~

malas????
adakah saya sorang pemalas???
ada apa dengan kemalasan???
aishhhh knapa saya sngt malas di malam ini?
adakah kerna xdaa roomate di bilik pada malam ini?
ttp bukankah bilik sy bilik single?
adeh.... mo jwb soalan pun saya malas...

adakah sy perlu menjadi seperti kucing yang sedang bermalas-malasan seperti ini:

 tp kiut jg kan...
atau buat muka seperti adik yang kiut ini...



huhuhu..... ini bikin takut..
nampak gayanya entry yang sepatutnya bertemakan globalisasi ini mungkin akan terkubur begitu saja sekiranya sifat MALAS ini tidak dibuang ke sungai petagas.....
opsss sory sengaja bg femes sikit nama kampung sy...

khaty khaty khaty.. (ku menyeru sifat rajinmu ituu syg)
buat2 la kerja rumah sikit k..
ulangkaji EIA ka...
buat entry pasal globalisasi ka, buat abstrak ka...
siapkan tesismu ka...(amaran keras di sini: jgn perasan spt anda hanya tinggal utk membukukannya ya!)
jadi untuk itu........


dgn harapan selepas siap entry ini, saya akan RAJINNNNNN!!
sebelum itu, marilah kita bersama2 membaca surah al-Nas, spy hilang2 sikit penghasut yg ada dalam diri..


'Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Katakanlah (Wahai Muhammad):
' Aku berlindung kepada (Allah) Pemelihara sekalian manusia, yang menguasai sekalian manusia.
Tuhan yang berhak disembah oleh sekalian manusia. daripada kejahatan pembisik, penghasut yang timbul tenggelam. Yang melemparkan bisikan dan hasutannya ke dalam hati manusia. (Iaitu pembisik dan penghasut) daripada kalangan jin dan manusia'

Amin Ya Rabbal Alamin...
nite peepsssss (bukan maksud untuk tidur ya... ) ='P

0 ulasan:

Catat Ulasan